وبلاگ ملعون

وبلاگ ملعون

وبلاگ ملعون

وبلاگ ملعون

وبلاگ ملعون

اس ام اس سنگین عاشقانه و عشقی

چهارشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۴۸ ب.ظ


اس ام اس سنگین عاشقانه و عشقی


دوست داشتن دلهای بزرگ لیاقت میخواهد ، چیزی که تو نداشتی بی لیاقت من !



اس ام اس سنگین عاشقانه و عشقی



هرچند بی حد تو رو میخواستم اما باز تو در حد من نبودی !


اس ام اس سنگین عاشقانه و عشقی


یکی “بهتر از من” پیدا کرد درحالیکه به “صدتا بهتر از اون” گفتم : “یکی دارم” !


اس ام اس سنگین عاشقانه



فکر کردم عاشقم شدی
بعد ها فهمیدم تاب تاب دلم را شنیدی ، ذوق کردی ، فکر بازی به سرت زد …


اس ام اس سنگین عاشقانه


  • ماهر خانی

اس ام اس سنگین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی